Tot el que necessites saber sobre el nostre servei de neteja d’oficines.
Necessites un servei de neteja d’oficines?
El 85% de nuestra facturación proviene de la limpieza de oficinas.
¿Qué ha hecho que esta cifra sea tan alta? Desde Limpiezas Barcino hemos logrado una gran especialización en la limpieza de oficinas.
Una dada que volem aportar és el rendiment estàndard que obtenim a l’hora de la neteja d’oficines, en superfícies a netejar entre els 140 mt2 i els 200 mt2. en una hora, depenent com és lògic de la densitat de mobiliari que contingui l’oficina.
Hem aconseguit aquest alt percentatge en la neteja d’oficines a causa de l’estudi i especialització en aquest sector, analitzant tots els factors que afecten la brutícia d’un establiment, tant en els externs o als voltants, com en els interns: grau de brutícia que es genera en el lloc de treball.
Amb aquesta anàlisi, podem determinar la freqüència i el temps necessari de la neteja d’oficines per a un perfecte estat de les instal·lacions dels nostres clients.
Una neteja d’oficines professional
A LA FORMACION DEL PERSONAL:
Tots els nostres treballadors estan formats per al treball que van a realitzar de neteja d’oficines.
Les qualitats dels nostres serveis de neteja tenen el seu origen en l’estabilitat professional de tot el nostre personal.
Mantenim una estructura laboral molt identificada amb l’empresa, la seva vinculació queda compromesa per la nostra responsabilitat en protegir i respectar els seus drets i interessos.
Tots els nostres treballadors són a la Seguretat Social i amb una pòlissa d’assegurança d’accidents complementària.
(En tot moment el nostre client està totalment protegit d’una responsabilitat subsidiària que malauradament podria provocar-li situacions no desitjables.)
Disposen d’equipaments amb la roba adequada i els elements de seguretat que el treball de neteja d’oficines requereix, guants, ulleres, cascos, arnesos de seguretat, sabates de protecció, etc.etc
Altres factors importants per a un bon servei de neteja d’oficines són els dels nostres responsables de compres, juntament amb els productes i la maquinària, els controllers de magatzems, estudien la forma en què els productes a utilitzar siguin més efectius, realitzant proves constantment en diferents superfícies per a una ràpida neteja de les mateixes, en una col·laboració especial amb els nostres proveïdors SUBMINISTRAMENTS ALF i Juper, són ells els que ens informen de l’arribada de nous productes que apareixen al mercat i sempre respectant la protecció a l’entorn com ens exigeix la nostra Normativa ISO 14001.
Aquest mateix procediment d’estudi i prova s’aplica amb el nostre proveïdor en maquinària Hako.